11 Aralık 2011 Pazar

Fermuar Aksesuarlar (Zipper Accessory)

Fermuarlar...İnternette gördüğümde gerçekten çok şaşırdım.Fermuardan takılar,aksesuarlar,broşlar yapmışlar.En fazla giysi süslemede kullanıldığını bildiğim fermuarlar şaşırttı gerçektende beni.Benim gibi düşünenler şaşıracak ve yapmaya kalkacak biliyorum.Çok hoş şeyler çıkıyor.Ben de bileklik,kolye ve broş yaptım.İlk deneme olduğu için dene-gör yöntemiyle biraz kolaya kaçtım.Normalde dikerek ya da kumaş yapıştırıcısıyla yapılıyor.Ben silikon tabancasıyla yaptım.Kolye ve bileklikte belli olmasada broşlarda bükerek yapıldığı için bolca fire verdim.Yine de ilk denemeye göre fena değil sanırsam ;) Önce kendi yaptıklarımı sonrada internetten bulduğum resimleri ekliyorum.Gözatıp şaşırmanızı tavsiye ederim.

Bunlar benim yaptıklarım;



Bunlarda internette bulduklarım ve ilerde aynen yapacağım modeller =)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder