6 Aralık 2011 Salı

KIYAFET YENİLEME-SÜSLEME (DİY FOR CLOTHES)

Ve kaldığımız yerden devam.Sanırım Kategorilerim oldukça genişleyecek,Hele ki diktiğim kıyafetler alıp başını gider.Umarım keyif alıyosunuzdur.Ben artık hiçbir kıyafetimi,eşyamı vs hiçbirşeyimi atmıyorum.Mutlaka bir yerde değerleniyor.Önceden kızardım bile bu söylenene Derya Baykal'ı izlerdim.Hiçbirşey atmayın falan dediğinde kızardım.Oldu turşusunu kurarım derdim.Ama turşusu çok hoş oluyormuş =) Neyse değiştirdiğim şeyleri alt açıklamalarla anlatıcam şimdi sizlere.Beğenilerinize sunulur...






Pul işi aldığım apoleti bluza uyguladım.


Zigzak parlak kenarlıklarla süsledim.



Parlak şerdi bluzuma uyguladım.



Dümdüz olan elbisemi hareketlendirmek için apolet diktim.

Çamaşır makinesinde rengi solan bikinimi altın kenarlıkla süsledim.Yakından şahane =)
Kotuma farklı olsun cici dursun diye kumaş diktim.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder